Šifry

A PROČ SE TI U NÁS BUDE LÍBIT?

  • máme rádi neformální atmosféru v kolektivu pohodových lidí, kde se všichni známe a tykáme si
  • najdeš u nás kompetentního vedoucího, který tě respektuje a podpoří tě v dalším růstu
    své team leadery vychováváme z kolegů
  • nabídneme ti odpovídající finanční ohodnocení, které roste s tebou
  • Benefity:
    - flexibilní pracovní doba,
    - 5 týdnů dovolené a 2 sickdays za rok
    - home office
    - profit share program (roční odměny)
    - stravenky
    - notebook i pro soukromé účely
    - interní workshopy, výuka angličtiny,
    masáže, fotbálek, firemní sport, skupinové teambuildingy, celofiremní akce, …

Office assistant

Děkujeme za tvůj zájem

Zavolej nebo napiš Kláře, telefon +420 734 205 944, e-mail kariera@edhouse.cz, případně nám zanechej kontakt a my se ti ozveme zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním mých osobních údajů (jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, profesní CV) společností Edhouse s.r.o. pro účely výběrového řízení po dobu trvání tohoto výběrového řízení. Souhlas může být kdykoliv písemně a nebo elektronicky odvolán. Společnost Edhouse s.r.o. převzaté osobní údaje zpracovává v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

No a je to, teď už jen nachystat CVčko, svačinku a nažhavit telefon, protože se ti co nevidět ozveme =o)

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hledáme srdce společnosti! Jsi rád/a v centru dění? Baví tě kontakt s lidmi a nezalekneš se, když se práce občas nakupí? Umíš se zorientovat v maličkostech a udělat si v nich systém? Pak hledáme právě tebe! Do našeho týmu potřebujeme ochotného a vstřícného kolegu či kolegyni, se smyslem pro humor, pozitivním myšlením a třeba i trochu kreativní hlavou.

Co budeš mít na starost?

  • zpracování různé administrativní agendy (pošta, pokladna, faktury, objednávky zboží, evidence firemních vozidel, apod.)
  • komunikace s externí účetní kanceláří (doklady, podklady ke mzdám, apod.)
  • zajišťování chodu a vybavení kanceláří, jednání s pronajímateli
  • zajišťování služebních cest
  • organizaci a zajišťování benefitů
  • nákupy, vyřizování objednávek a péče o členy týmu
  • spolupráci na přípravě a organizaci firemních akcí

Co pro tuto práci potřebuješ?

  • minimálně SŠ s maturitou
  • praxi na obdobné pozici, min. 2 roky
  • vstřícné jednání a proaktivní přístup
  • komunikační dovednosti a organizační schopnosti
  • schopnost práce v týmu, ale i samostatnost
  • aktivní uživatelskou znalost MS Office
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • angličtina na komunikativní úrovni (B1)

Máš zájem o tuto pozici? Zavolej nebo napiš naší Kláře, telefon +420 734 205 944, e-mail kariera@edhouse.cz, případně nám zanechej kontakt přes formulář na webu a my se ti ozveme zpět. Pokud se nám ozveš přes web, vyzveme tě k zaslání CV, pokud nám jej pošleš rovnou na uvedený e-mail, urychlíš proces.

Zaslané CV posoudí nejdříve naše HR Klárka a některý z kolegů team leaderů. Pokud nás tvůj profil zaujme, budeme tě telefonicky nebo e-mailem kontaktovat s pozváním k osobnímu setkání.

Zpětnou vazbu ti dáme vždy, a to nejpozději do 5 pracovních dnů. Vyrozumění ti dáme i v případě, že tvůj profil nebude odpovídat aktuálně nabízeným pracovním pozicím.

Znáš někoho, kdo by se mohl v Edhouse realizovat?

Sdílej tuto nabídku!

Ostatní pozice